Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

§ 6 Odstąpienie od umowy

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny
składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni
(podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 w/w ustawy
oraz koszty zwrotu towaru przedstawiono w załączniku nr 1  do niniejszego regulaminu.
To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.

Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy na odległość
nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana wg specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

§ 7 Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej
na adres: Kreatywna Pracownia Marek Kowalczuk, ul. Mickiewicza 75a, 39-400 Tarnobrzeg, lub elektronicznie na adres:
kreatywnapracownia.kowalczuk@gmail.com 
2. W przypadku konieczności wykonania zmian w towarze, należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt
wraz z dowodem zakupu i powodem złożenia reklamacji.
3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar
na pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową
przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe
lub wymagają nadmiernych kosztów.
Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj
i stopień stwierdzonej niezgodności. 
5. Koszty przesyłki towaru do Usługodawcy ponosi Klient. 
6. Reklamacja związana z brakiem towaru. Sprzedający zastrzega możliwość zwrotu pieniędzy za towar, który zamówiono a którego stwierdzono brak w przesyłce.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl